Post by balgagazitex on Feb 12, 2022 3:44:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Adventure Escape: Asylum ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Adventure Escape: Asylum IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code oneindige kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Adventure Escape: Asylum 2022 version ▞▞▞
Verdoofd spel, waardoor je al je hints opgebruikt over dingen die je niet eens wilt.
Het is een goed spel, niet onmogelijk moeilijk dat je heel veel hints moet gebruiken waarvoor je moet betalen. Hard genoeg om je hoofd te gebruiken.
Goede puzzels, goed doordacht, maar als je sterren koopt, vind ik het niet erg om de sterren te kopen en maar als je de helft van de sterren om hulp vraagt, is dat oneerlijk. Ik weet dat je geld moet verdienen, maar vraag om de helft van je sterren voor een hint niet op Ik ben redelijk goed in het uitzoeken zonder hints te gebruiken en ik heb een manier gevonden om met hints te gebruiken. moet mijn achterdeur gebruiken
Net begonnen met het spel..tot nu toe zo goed..zoals de graphics. Oké, dus, terwijl ik het spel speelde, werden er alleen hints gegeven als je ze kocht of als je naar Facebook ging voor wat dan ook... Ik ga niet graag naar Facebook om een spel te spelen, alleen om hulp te krijgen.. .wat een tijdverspilling! Jammer..het spel had potentieel..Ik heb het verwijderd.
-scherm En Heeft Android 2.3 Als Besturingssysteem, Met Een Voor Prada ... De Eerste Trailer Van De Nieuwe Adventure Game Van Ron Gilbert En Double Fine.
Escape from Ensenada, Harris t. Vincent
sitemap-video-13.xml
ik ben net begonnen met spelen en het is een erg leuk spel. had me daar echt een beetje aan het denken lol
Leuk spel, moet wel even zoeken wat van je verwacht wordt. Maar dat maakt het wel spannender. erg leuk
Tot nu toe niet zo goed als de ontwikkelaars van andere ontsnappings-/oplossingsspellen voor mysteries, maar het is nog vroeg voor mij. Ik kom later terug voor meer details, maar ik zal dit zeggen, deze ontwikkelaar heeft de beste mysterie-/escape-spellen gemaakt die ik op mobiel ben tegengekomen, dus ze zijn het bekijken waard.
Puzzels zijn tot nu toe vrij eenvoudig. Verhaallijn is interessant en mysterieus. Tot zover goed.
Leuk, griezelig ontsnappingsspel. De puzzels waren precies het juiste niveau van uitdaging, en sommige oplossingen waren vermakelijk over-the-top. Je krijgt een verdomde *vlammenwerper* in één scène. Goede Tijden. Er is een advertentie tussen elk hoofdstuk; het is gewoon een statisch beeld van hun andere games -- geen animatie of schetterend geluid. Om die advertenties te sluiten, klikt u ergens buiten het advertentievak. Waarschijnlijk de minst opdringerige advertenties die je ooit in een gratis game zult zien
Dit specifieke spel van de ontwikkelaar is de slechtste van allemaal, het heeft echt veel bugs die de hele tijd hangen. De andere spellen zijn beter dan deze
Adventure Escape: Asylum ایڈونچر iwpq
Ze geven geen sterren in het spel voor een hint erg slecht .....
Geweldig!!!
Geometry Dash Lite APK voor Android - Download
Adventure Escape: Asylum 冒險 hnc
erg leuk
redelijk spel, echt te makkelijk op te letterlijk binnen een paar uurtjes klaar
Ben net begonnen met spelen. Lijkt oke. Ik heb echter niet de sterren gekregen om vooruitgang te boeken. . Zal later updaten.
Geweldig spel
Geweldig spel, goed verhaal, maar ik krijg geen sterren na het voltooien van dingen. En voor deze review heb ik mijn 5 sterren niet gekregen. Ik liet het ook 3 sterren vallen.
Geweldig. De puzzels en verhaallijn is ongelooflijk. Het is een manier om mijn hersenen aan het werk te krijgen en tijd te doden
Het vroeg me om het te beoordelen na 10 minuten spelen. Tot nu toe is het interessant.... Daarna bijgewerkt. Ik vond dit spel erg leuk! Interessante gameplay en uitdagende maar niet onmogelijke puzzels. Bedankt..Ik ga meer spelen!
asiel 4 producties
Download en speel gratis avontuurspelletjes - Big Fish Games
Het is mooi gemaakt maar goed snel uitgespeeld
Niet erg moeilijk, maar wel leuk om te spelen
Goede standaard escape game. De meeste Haiku-ontsnappingsspellen hebben hetzelfde formaat, dus als je van één spel houdt, zul je ze allemaal leuk vinden. De enige grote verschillen zijn plots en moeilijkheidsgraad. Rondom geweldige games.
nog steeds bissy maar tot nu toe is het oke
Leuk spel. Soms moeilijke puzzels maar blijven zoeken.
Het is klote. Als je vastzit en hulp nodig hebt, moet je het kopen... Je kunt geen video of zoiets bekijken. Het spel is moeilijk en verschrikkelijk
Vond het heel leuk! Maar te makkelijk en te kort!
Heel leuk spel
Infinite Lives - Canonvorming bij videogames - Radboud ...
Dit spel is geweldig. .het enige is dat wanneer ik een video probeer te bekijken om gratis sterren te krijgen, het niet werkt.
Pop Breaker: Blast all Cubes Puzzle lhom
Ik heb ervan genoten, maar had niet verwacht dat ik het hele spel in een uur zou uitspelen. Ik had een grotere verscheidenheid aan puzzels nodig, meer activiteiten in elke kamer en een langere/diepere verhaallijn.
Wat een geweldig spel. Enkele mooie graphics en een goed verhaal
Ik vind het echt heel leuk om dit te spelen. Het is een uitdaging zonder te moeilijk te zijn tot waar je gefrustreerd raakt. Er zijn veel puzzels die kritisch denkvermogen vereisen, dus ik blijf met het gevoel van voldoening achter omdat ik iets heb gedaan dat mijn geest heeft aangescherpt in plaats van het afstompen zoals het typische spel met verborgen voorwerpen. Ook heeft het tot nu toe een intrigerende verhaallijn.
Ik vind het een geweldig puzzelspel, je moet echt nadenken over wat je doet en jezelf in de platenpositie plaatsen
Dit spel met verborgen voorwerpen is zowel leuk als een uitdaging... en de aanwijzingen zijn leuk om uit te zoeken.
Echt een geweldige game, omgevingen zijn geweldig en de game zelf is uitdagend, wat ik leuk vind 👏
Als ik deze "Indie-ontwikkelaar" help en een recensie achterlaat, krijg ik 5 sterren... dus ik laat een recensie achter.. idk hoe ik me voel over deze game sinds ik het net ben begonnen met spelen.. tot nu toe is het.... eeh . Nu moet ik het weer gaan spelen, zodat ik er een betere mening over kan vormen... en mijn 5 gratis starts innen, Ciao!
Atomic Adventure на русском ... Dogs v1.2Adventure Dogs на андроидAdventure Escape: Allied Spies apkAdventure Escape: Allied Spies v1.10Adventure Escape:
Het zette me ertoe aan een ander spel te downloaden, b4 Ik zou verder kunnen gaan, vind het niet leuk
Het verhaal zelf is een draai als een film, maar het spel is zo verwarrend als er geen instructies zijn en de puzzels veel te gemakkelijk zijn. Dit duurt misschien 15 minuten of zo om te voltooien? Te kort.