Post by balgagazitex on Feb 12, 2022 4:02:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Royal Match ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Royal Match IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar fler primogems ▞▞▞
▞▞▞ Royal Match 2022 version ▞▞▞
Hopplöst pausa
Utmanande spel även om det inte är helt FTP. Vissa nivåer är omöjliga att slå utan att köpa några power-ups. Den som komponerade musiken i spelet förtjänar ett pris! Musiken är smittande och rolig! 🙌🏽😀👍🏽👏🏼😁 Du kommer att sjunga med när du spelar, som jag gör 😀🤣
Kul att spela, inga annonser var 30:e sekund som många spel, kommer tyvärr inte ens att öppnas sedan Samsung S21 ultra uppdaterade till One UI 4 Android 12 😔
det är roligt eftersom jag spelade ett annat spel som liknar det här men jag gillar inte det spelet. när jag fastnade avinstallerade jag direkt. men den här... förstår varför jag tycker det är roligt och jag tror att jag skulle kunna spela hela dagen om jag kunde. bra jobbat ❤️❤️❤️
När kommer nya nivåer att läggas till? Jag spelar dagligen, faktiskt flera gånger om dagen och jag är nästan klar med den sista nivån. När kan jag förvänta mig mer av min roliga tid?
Jag spelar det här spelet genom Mistplay och jag älskar verkligen det här spelet. Jag älskar konceptet och grafiken. Jag bara älskar det eftersom det hjälper till att hålla mitt sinne skarpt och det får min hjärna att tänka strategiskt.Jag kommer att ge det här spelet, Royal Match 5 stjärnor bara för det övergripande konceptet. Bra spel.
Det här spelet är säkert roligt...men vad hände med Save the King-utmaningarna...det var den främsta anledningen till att jag laddade ner det här spelet...så när du slutför nya nivåer för de av oss som är ikapp... skapa några nya Rädda kungen-utmaningar!
De flesta av dessa spel utvecklas till spelappar för att ta pengar. Detta görs i mitten av nivå 300-talet med sina "superhårda" nivåer som kommer att kräva en ansenlig summa pengar att lösa.
Älskar det och de frekventa uppdateringarna. Affärsmodellen är uppenbarligen inriktad på otåliga människor som inte gillar en utmaning. Om du tror att du måste betala för att klara vissa nivåer, är det bara för att du spränger dina power-ups på nivåer som du skulle kunna slå utan dem i några fler försök. Eller så är du bara inte bra på spelet!
Spelet kommer inte att laddas på min nya telefon. Det var aldrig några problem med min gamla telefon. Ska jag ge upp att spela det här spelet längre och bara avinstallera det? Väl?? Inget svar eller svar? Om jag hade mycket pengar för att skaffa en annan telefon, skulle jag bjuda ut den här mfing Samsung Galaxy genom fönstret! Ja...jag rekommenderar ingen att köpa den!
Det här är ett roligt spel som inte är för svårt, men när du klarar varje nivå fortsätter utmaningen att bli en Lil svårare, men det är ett spel som säkerligen kommer att underhålla dig i timmar och bonusen för detta är att jag garanterar att du kan att ta ut närhelst du är redo.
Ok, jag gillar det här spelet, det är ett av de bästa när det gäller spel och njutning.. Men.. Jag är säker på att vi har enorma fuskproblem med spelare, eftersom du på lighting streak comp ser en eller två med alltför stora poäng som resten inte är i närheten av. Jag pratar tusentals om resten av oss och inom typ de första 10 minuterna så det är ingen mening med att ens bry mig.. Samma sak med hundratals poäng.. Snälla om du ser den här rapporten eftersom den förstör hela poängen i spelet.. Mycket utmärkt kundtjänst också
Äntligen ett spel som faktiskt väntar med att be dig betygsätta det tills du faktiskt har tid att lära känna spelet. Om jag hade läst det i en recension skulle jag ha laddat ner detta mycket beroendeframkallande spel just då. Men jag trivs jättebra med det här spelet!
Appen fryser konstant..måste försöka logga in ett dussin gånger eller så innan den laddas
Min recension måste ha raderats av utvecklarna... Synd att du inte kan få tillbaka dina framsteg ifall du måste återställa telefonen till fabriksinställningarna, säkerhetskopierar bara via Facebook vilket är lite skumt tbh
Jag gillar att det är kyligt lätt att spela men ibland utmanande
Jag älskar att spela spelet men varje gång jag går tid att spela kommer det inte att laddas. Jag måste avinstallera och installera om spelet för att spela
Kan inte spendera mer än en dag på samma nivå Nivåerna är verkligen svåra att klara Inget roligare Kommer att radera det snart
uppiggande varierat och fint flyttspel
Royal Match Puzzel ianr
Royal Match Atjautības spēles rlq
Spelet börjar vårt riktigt roliga och jag vet att alla spel måste bli svårare och svårare MEN INTE (Omöjligt) Vilket jag har sett det börjat agera som. Jag har försökt att avsluta nivå 84 typ 1000 miljoner gånger och det är omöjligt utan några boosters .. Ni borde verkligen göra spelet lite enklare! Bara min rekommendation!
Jag ville ha det som annonsen. Timereffekten var cool och annorlunda än toy blast, candy crush, etc. som och min räddning slängde mig hela vägen bara på grund av oprotuna, interjecting annonser. Jag måste stöta dig till fyra nu när jag tänker på det, jag glömde nästan bort din grafix ganska jävla skarp och lockande för ögonen.
Grafiken är fantastisk i toppklass! Bara ett enkelt spel som candy soda crush
Bästa spelet där ute och jag älskar att du kan vara i ett lag och chatta med dina lagmedlemmar. Du kan få gratis liv från dem.
Jag önskar bara att det finns fler nivåer än det finns på nivå 2201 och var tvungen att vänta på uppdatering för mer. Äntligen ny nivåuppdatering den 24 december.
Har nyligen kraschat vid start, riktigt bra spel men måste åtgärdas
20 december, efter uppdatering, har anslutningsproblem.
Carrom Pool: Disc Game Спортни dxk
Lade till det här spelet eftersom jag trodde att jag skulle rädda kung Robert som annonserna visar. Det hände bara två gånger så jag har blivit lite besviken. Spelar fortfarande spelet eftersom jag håller hoppet vid liv att det kommer att hända igen en dag
Beroende framkallande farligt roligt
Bara älskar det här spelet. Mycket utmanande, bra pusselspel. Jag köpte ett flera gångers paket (vissa kallar det fusk 😋 lol), allt värt det för det är roligt lol. Spännande att få de nya nivåerna varje månad. Älskar mitt lag 🤗Tack för bra spel! Go team poco oso!! Vi #1 i Kanada!!😁😋
Det här spelet är väldigt beroendeframkallande. när du når en nivå för att gå med i ett lag får du fler liv. Innan du går med i teamet. se till att de är aktiva. Även kostnaden för extra är rimlig. Jag spenderade mer $ i det här spelet. Jag har aldrig spenderat $ på något spel tidigare.
Royal Match Puzzel ianr
Inget dåligt spel, egentligen. Kan vara frustrerande. Men som en belönad pjäs, nej.
Ett spel som så här långt inte har en massa reklam eller har kostat en förmögenhet. Behå!
Royal Match Atjautības spēles rlq
Spelet behövs uppdateras!
Spelet fryst Det gick inte att komma till inställningarna. Jag avinstallerade och laddade ner igen. Det räddade min spelplats och mynt. Detta verkar ha tagit hand om mitt problem. Jag älskar att spela, det här är mitt favoritspel. Tack för att du svarade så snabbt.
Superkul, men när får man rädda kungen??? Jag är över 750 och har bara haft det två gånger. Från annonsen verkade det som att detta var en stor del av spelet.
Roligt matchspel. Inga annonser som stör dig under speltiden...
Jag spelade en hel del match tre-matcher först med candy crush och sedan med gardenscapes. Det här spelet är en blandning av båda, explosionerna är fantastiskt roliga, bara blåsa hela spelskärmen det är roligt och verkligen tillfredsställande, åh ja och inga annonser det är en bonus!!
Inte som annonserat. Inte tillräckligt utmanande. Inte tillräckligt rädda kungens nivåer. Du bör göra ett helt spel med att bara rädda kungen. Det skulle vara fantastiskt
Spelet är ra men det går sällan att öppna. Det låser sig och jag får avi stallera för att installera om appen igen.
P0
Tyvärr förvandlas det som började så lovande av lv 199 till samma gamla bs-pengar som så många andra spel av den här typen är. Vad synd eftersom det är exceptionellt spelbart och jag har inget emot att spendera några pund om jag trivs, men nivåer är omöjliga att slå utan att spendera. Återigen, vilken skam.
Kul spel. Synd att det stänger ner när man öppnar. Så det måste öppnas igen. Förlorar saker pga detta.... Så gör en ny uppdatering....
ibland gillar jag det här spelet och ibland vill jag kasta min surfplatta mot en vägg...båda alternativen sammanfattar vad det här spelet ger dig.
Tro inte på något du ser när det här spelet annonseras ... totalt vilseledande jämfört med själva spelet. Nivåer kan vara irriterande men roliga och utmanande. 1100+ nivåer redan gjorda och underhållningsvärdet har inte tagit slut.
Spelet är roligt men jag hatar att ibland när jag inte vill spela vidare om jag råkar trycka på knappen finns det inget som frågar mig om jag är säker. Den tar bara mina mynt och jag får inte en chans att berätta att det var en olycka.
Kul och utmanande med fantastisk grafik, men alldeles för dyrt. Utvecklare bör överväga att sänka mängden mynt som behövs för att klara en nivå. De bör också överväga att lägga till ett köppaket endast för fria drag (klubba, pil, kanon, shuffle), liknande paket med endast mynt.
Spela verkligen inte spel men det här är inte dåligt men jag är slut på livet på nolltid och sedan kan jag inte spela i timmar så tyvärr gör det det meningslöst att behöva betygsätta det lågt och kan inte se mig fortsätta att spela när det inte finns några alternativ för att vinna liv
Det är bra, men inte många minispel, som annonserna visar. Jag spelade bara 2 eller 3, och jag är på nivå 616. Jag önskar att det fanns fler. De var roliga. Men själva spelet är bra. Jag gillar inga annonser, men att vänta 30 minuter på ett liv kan vara tufft. Men de gillar att ge boost och sånt, så det är typ en tvätt där. Jag dockade den som en stjärna för bristen på minispel. Jag gillar nivåerna där du tjänar mynt, men jag skulle hellre rädda kungen då och då.